Bostadsrättsföreningen har ett gruppavtal med Telenor. Det innebär att vi köper in tjänster för bredband, digital-TV och fast telefoni för medlemmarna med kollektiv rabatt.
De tjänster som ingår i gruppavtalet är:
- Bredband 250/250 Mbit/s. Rabatt för den som vill ha en högre hastighet. Upp till 1 Gbit/s är möjligt.
- Telefoni via bredbandet. Medlemmen kan använda sin vanliga tonvalstelefon och behåller sitt nuvarande telefonnummer. Ingen abonnemangsavgift, bara avgift för samtalen.
- Digital-TV med de 17 populäraste svenska TV-kanalerna, samtliga i HD. Rabatt för den som vill ha fler kanaler. Rabatt på extra HD-box, för den som vill ha flera TV-apparater.
- Stream-tjänst, så du kan se hela ditt TV-innehåll när du vill på datorn, surfplattan och mobilen. Dessutom kan du streama på mer än en enhet samtidigt
- Digitalutrustning för att kunna använda tjänsterna: Premiumrouter och HD-digitalbox. Från routern möjlighet till trådlös inkoppling av dator och telefon.
- Fri support alla dagar.
För att aktivera tjänsterna ringer du Telenors kundtjänst: 020-222 222. Avgiften för gruppavtalet kommer på den månatliga avin.
Vad gör jag om bredbandet, TV:n eller telefonen inte fungerar?
Svar: kontakta Telenors kundtjänst på tfn: 020-222 222.
Jag är nyinflyttad i området. Hur får jag igång mitt bredband och digitala tv?
Kontakta Telenors kundtjänst, tel 020-222 222 så får du besked och instruktioner om hur du gör med router och digitalbox.